Lid worden?

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 5 jaar is er bij Scouting heel veel te beleven.
Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur!
Word lid!

Ons Adres

Scouting Pius XII
Kakertsweg 85
6371 GB te Landgraaf
Telefoon: 045-5491800

Welkom op de website van Scouting Pius XII

Wat leuk dat je onze website ontdekt hebt. Je vind hier alle informatie die je weten moet over Scouting PIUS XII.

(Je moet inloggen om in het ledengedeelte te komen)

Wie zijn wij?

Wij zijn van oudsher een katholieke scoutinggroep die al sinds 1959 bestaat. Voor iedereen bieden wij een actieve en uitdagende hobby, die voor velen zelfs doorslaat naar "a way of living". Alle leeftijdsgroepen (speltakken) van onze vereniging draaien hun opkomsten gemengd, dus met jongens en meisjes samen. Dit is een bewuste keuze van onze vereniging. Bij ons ontwikkelen kinderen, jongeren en zelfs volwassenen zich op een natuurlijke manier tot zelfstandige mensen en krijgen hier de ruimte om te ontdekken en te leren.
Scouting Pius XII heeft als doelstelling het bieden van een plezierige beleving van de vrije tijd aan jongens en meisjes waardoor een bijdrage wordt geleverd aan de vorming van de persoonlijkheid. Deze doelstelling wordt in de praktijk vertaald naar plezier, uitdaging en structuur. Daarnaast maakt Scouting Pius XII jongeren maatschappelijk actief en leren kinderen bij Scouting wat respect, zelfstandigheid en samenwerken betekent.

Enthousiast geworden?
Je mag 4x GRATIS met ons meedoen, kom en doe mee