Bevers

De leden van 4,5 tot 7 jaar worden bij Scouting bevers genoemd. Bevers doen samen leuke activiteiten in de natuur. Ze spelen in het fantasiedorp Hotsjietonia en doen spelletjes met Stuiter, Sterre Stroom, Noa en Rozemarijn en de andere bewoners van het dorp.

Bij onze groep draaien de bevers op zaterdagochtend van 10:30 - 12:30

De Bevers leven erg in hun fantasiewereld en de opkomsten sluiten hier dan ook nauw op aan. Zo doen zij activiteiten zoals spelen en hutten bouwen in het bos, verkleden en toneelspel, knutselen en expressie, sport en spel en verder natuurlijk heel veel plezier beleven aan de spannende avonturen in het dorp Hotsjietonia!

Het stafteam bestaat uit:

Renate (teamleidster)    Sterre Stroom
Manuela Keet Kleur
Tamara Rozemarijn
Romée Rebbel
Ralf  Steven Stroom

Voor alle vragen over de bevers, het programma en de opkomsten

Natuurlijk ben je van harte welkom om een keer te komen kijken op zaterdagochtend, je mag gratis 4 keer meedoen.

Activiteiten:

Voor de bevers zijn er jaarlijks terugkerende activiteiten georganiseerd door de regio en scouting Limburg, waar onze bevers graag aan deelnemen. Denk hierbij aan de Filmochtend, Bever-doe-dag, Kids party en het Bever-pietenfeest.
Daarnaast hebben de bevers 2 keer per jaar een thema-overnachting op het eigen gebouw (H.K.). Het thema sluit aan op het gebeuren in het dorp Hotsjietonia en haar bewoners. Elke keer gaat het over een andere bewoner en kunnen de bevers een insigne verdienen mbt. die bewoner voor op het uniform.
In de zomervakantie gaan ook zij, net als de andere speltakken, op zomerkamp. Dit kamp is voor de bevers geen hele week, maar slechts 3 overnachtingen. Voor de bevers is dit een spannend hoogtepunt en natuurlijk is ook het zomerkamp in een thema gegoten,  denk bv. aan Piraten, Smurfen en Boerderij.