Explorers

Ben jij tussen 15 en 18 jaar en geschikt .... ???

Dan kun je bij de explorers van RSA 110 op expeditie gaan.

Explorers organiseren hun eigen activiteiten in binnen- en buitenland en gaan bijvoorbeeld kanoën in de Ardennen of zeilen in Zeeland. Ze bepalen hun eigen avontuur en maken zelf plannen, uiteraard in samenwerking met de rest van de afdeling.

De explorers van RSA 110 moeten samenwerken, luisteren, praten en zelf beslissingen nemen. Zo maken ze hun eigen programma waarbij de stafleden begeleiden en aan het einde van het scoutingjaar gaan de explorers op expeditie. Wildkamperen, zwerven in Zweden of salsadansen op het H.K... alles kan bij de explorers.

Echte leiding hebben de explorers niet meer nodig als ze op vrijdagavond van  20.00 - 22:00 hun opkomst hebben maar begeleiding is er natuurlijk wel. Van die begeleiders mogen de explorers best wat verwachten: niet dat ze de jeugd bezig houden met voorgekookte activiteiten. Wel dat ze jullie net dat laatste zetje geven en dat ze je een goede reden geven om uit je luie stoel te komen. En natuurlijk een beetje hulp als een plan dreigt te stranden.

De begeleiding van RSA 110 is in handen van:

Rick
(openstaande positie)

Voor alle vragen over de RSA 110, het programma en de opkomsten kun je contact opnemen met Esther of Matthijs via het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Natuurlijk ben je van harte welkom om een keer te komen kijken op vrijdagavond, je mag gratis 4 keer meedoen.