Junior Scouts

Leden van Scouting die 11 tot 15 jaar oud zijn heten scouts. Onze groep heeft de keuze gemaakt om binnen deze leeftijdsgroep nog een uitsplitsing te maken. Zo heten de leden van 11 en 12 jaar junior scouts.

De junior scouts van onze groep draaien hun programma op maandagavond van 19:00 - 21:00 waarbij door het stafteam wordt gezorgd voor een gevarieerd en uitdagend programma.

Het stafteam van de junior scouts bestaat uit:

Faye
Quillan (Teamleider)
Tommy
Niels

Via deze link stellen de stafleden zich kort aan u voor.

Voor alle vragen over de junior scouts, het programma en de opkomsten kun je contact opnemen met Quillan via het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Natuurlijk ben je van harte welkom om een keer te komen kijken op maandagavond, je mag gratis 4 keer meedoen.