Stam

Jongeren tussen de 18 en 23 jaar zijn bij Scouting roverscouts. Bij Pius XII hebben we die leeftijd opgerekt tot 23 jaar en noemen wij deze groep de Stam. De stam heeft duidelijk een eigen inbreng en is zeer zelfstandig. Zij organiseren hun eigen opkomsten en kampen en hebben de mogelijkheid om door te groeien naar vrijwilliger.

De Stam heeft, sinds de heroprichting in oktober 2004, hun opkomst op vrijdagavond van 20:00- 22:30 uur en draait grotendeels zelfstandig. Daar waar het nodig is worden zij bijgestaan en geadviseerd door hun "Oubaas". Een aantal Stam-leden combineert hun activiteiten met het staflidmaatschap bij een van de overige speltakken.

Voor alle vragen over de Stam, het programma en de opkomsten kun je contact opnemen met de "Oubaas" via het mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Natuurlijk ben je van harte welkom om een keer te komen kijken op vrijdagavond, je mag gratis 4 keer meedoen.